به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان، امروز در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان هشترود، اظهار داشت: با توجه به اینکه آمار و ارقام پیرامون شیوع کرونا نگران کننده است و این بیماری به هیچ فردی رحم نم ی‌کند، بنابراین رعایت مراقبت‌های بهداشتی بر تک تک افراد جامعه لازم است، اما متأسفانه امروز از ناحیه برخی از مردم این معضل جدی گرفته نشده و بسیاری از شهروندان بدون توجه به هشدارها و تذکرات، روال زندگی عادی خودشان را پیش می‌برند.

وی افزود: با توجه به اینکه در خانه ماندن تنها علاج و عامل قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس بوده و برای این کار خلوت کردن شهر ضرورت دارد.

فرماندار هشترود تاکید کرد: ستاد مقابله با بیماری کرونا ویروس در شهرستان هشترود در راستای اجرای فرمان مهم رهبر انقلاب به منظور تشکیل «قرارگاه بهداشتی و درمانی» برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری در شهرها اعلام می‌دارد تمامی مشاغل غیر ضروری (به غیر از واحدهای صنفی که مواد غذایی، مواد بهداشتی و نیازهای روزمره مردم را عرضه می‌کنند) از بعد از ظهر امروز تعطیل خواهند شد و همچنین خودروهای با پلاک غی استانی حق ورود و تردد در سطح شهر را ندارند.

امینیان تصریح کرد: طبیعی است افرادی که به قانون توجه نداشته و سلامت عمومی را تهدید کنند مورد پیگرد قضائی قرار خواهند گرفت و توسط نیروی انتظامی با آن‌ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1385022
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.