بابک رضی منش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به توزیع اقلام مورد نیاز شب عید در این شهرستان اظهار داشت: توزیع ۱۰۹ تن سیب و پرتقال در سطح این شهرستان از فردا در شهرستان اسکو آغاز می‌شود.

وی افزود: امسال تمام متصدیان عرضه میوه شب عید در اسکو، ایلخچی و سهند موظف به رعایت موازین بهداشتی و داشتن ماسک و دستکش هستند.

فرماندار شهرستان اسکو در ادامه خاطر نشان کرد: ادارات صمت و تعزیرات، نظارت شدیدتری بر قیمت و فراوانی کالا داشته باشند و با توجه به الزامات رعایت موازین بهداشتی مبنی بر شیوع بیماری ویروسی کرونا توزیع میوه شب عید باید به نحوی صورت گیرد که موجب تجمع مردم نشود.

رضی منش با بیان اینکه در راستای کمک به مدیریت و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس برخی از بازارها و اصناف شهرستان موقتاً تعطیل شده است، ابراز داشت: این اقدام در راستای حفظ سلامت فروشندگان و مشتریان صورت گرفته است و از مردم نیز تقاضا می‌شود حتماً نکات بهداشتی را رعایت کنند.

رضی منش در ادامه از توزیع کالاهای اساسی مثل، گوشت، شکر و برنج با قیمت مصوب در نقاط تعریف شده شهرهای اسکو، ایلخچی و سهند خبر داد و گفت: توزیع گوشت منجمد با عنوان طرح معیشتی با کیلویی ۴۰ هزار تومان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1383924
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.