علیرضا پژمان جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و ذوب‌آهن افزود: این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم، چرا که بازیکنان برای کسب این سه امتیاز ما از جان مایه گذاشتند.

مربی تیم سرخ پوشان تبریز با اشاره به نوع بازی نفرات میانه تیم حریف، خاطرنشان کرد:  تیم ذوب‌آهن برای کسب یک امتیاز به تبریز آمده بود و برای همین ۱۰ نفره دفاع می‌کرد و نوع بازی نفران میانه این تیم باعث شد تا نتوانیم از وسط میدان ضربه بزنیم لذا تغییر تاکتیک داده و به کناره‌ها روی آوردیم.

پژمان با انتقاد از وضعیت زمین مسابقه اظهار کرد: اصلا میدان مسابقه مناسب نبود و ۲ روز قبل از مسوولین خواستیم اجازه دهند تا در این میدان بازی کنیم و با شرایط چمن آشنا شویم که به ما اجازه ندادند.

وی در خصوص بازیکنان جدید تیم عنوان کرد: بازیکنان جدید خیلی خوب خودشان را نشان داده و توانستند تاکتیک مربی را در زمین اجرا کنند.

مربی تیم تراکتور در مورد خطا های شاگردانش در طول بازی امروز گفت: ما به بازیکنان گفته بودیم که خطا نکنند، ولی بعضی از دقایق بازی مقابل فشار حریف چاره ای نداشتیم و بازیکنان مجبور به خطا بودند.

پژمان در خصوص فخرالدینی اظهار کرد: هر آن چیزی که سرمربی از او خواسته بود را انجام داد و در ارسال از جناحین عملکرد خوب و قابل قبولی داشت.

وی با تمجید از حمایت هوادارن، مطرح کرد: هواداران همیشه پشتیبان و یار دوازدهم تیم هستند که امروز در این سرما، ۹۰ دقیقه تیم را تشویق کرده و باعث شدند بازی را ببریم.

تیم تراکتور با برد  ۲ بر یک مقابل ذوب آهن ۳۳ امتیازی شده و همچنان در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفت و هفته آینده مهمان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.