مرتضی علیخانی روز پنجشنبه در مراسم معارفه شهردار کشکسرای مرند با بیان اینکه نگاه به توسعه شهر نگاهی جدید است، افزود: شهر زمانی توسعه پیدا می کند که مردم آن شهر هم پا و همسو با مدیریت شهر و برای شهر خود سرمایه گذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه با شرایط مالی دولت توانسته ایم اعتباراتی برای شهرهای استان در نظر بگیریم، اظهار داشت: اعتبارات دولتی را نسبت به جمعیت و وسعت شهرها، به صورت عادلانه تقسیم و در اختیار شهرداری ها قرار می دهیم.
مدیرکل امور شهری و شوراهای آذربایجان شرقی گفت : ۶۸ شهر و یک هزار و ۴۰۰ دهیاری در سطح استان داریم و برای همه آنها اعتباراتی در جهت زندگی راحت تر مردم فراهم می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شهروند هر شهر مالک آن شهر بوده و باید از شهر خود مراقبت و برای توسعه و عمران آن تلاش کند.
فرماندار شهرستان ویژه مرند نیز با اشاره به تلاش مجموعه برای عمران و آبادانی گفت: مسیری که در شهر کشکسرای شروع شده، مسیر ساخت است که نشان از اجماع دارد.
داود گرشاسبی افزود: کشکسرای به عنوان پیشانی استان بوده که ورودی آن باید جذابیت ویژه ای داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: شهر کشکسرای بعنوان یکی از شهرهای ترانزیتی و وروی به استان آذربایجان شرقی، باید جذاب تر و متفاوت تر بوده و حس تازه ای از شهر و استان در مسافران ایجاد کند.
فرماندار ویژه مرند ضمن اشاره به ضرورت توجه به معماری و طراحی شهری اظهار کرد: علقه به شهر، توجه به منافع عمومی، نگاه ایجابی، پرهیز از سود جویی و علقه به آبادانی شهر از مواردی است که باید توجه بیشتری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه باید ید واحده برای توسعه شهر داشته باشیم گفت: تنها با شهردار و شورا نمی توان شهر را ساخت بلکه همه باید در جهت توسعه آن تلاش کنند.
گرشاسبی گفت: در سال جاری مبلغ بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ هزار میلیون تومان به شهرداری ها کمک شده و تا پایان سال نیز کمک هایی خواهد شد که شهرداری ها همراه با درآمدهای خود می توانند بخشی از مشکلات را برطرف کند.
“یداله فرجی ”  به عنوان شهردار کشکسرای منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.