حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه راه رسیدن به مجموعه مطلوب است، گفت: سهم نیروی انتظامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ساخت پلیسی در تراز جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: قطعا" بدون همراهی و خواست کارکنان نیروی انتظامی در کنار فرماندهان و مسئولان ناجا ،رسیدن به پلیسی در طراز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران میسر نخواهد شد. 

وی افزود: روحانیون عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح به عنوان نمایندگان مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بوده و وظیفه آنان تلاش برای تحقق دستورات و فرامین معظم له در نیروهای مسلح است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: آشوب های اخیر در کشور فتنه آمریکایی - عربستانی بود که با راه اندازی جنگ تمام عیار امنیتی قصد براندازی نظام را داشته و با مجاهدت نیروی انتظامی و همکاری دیگر دستگاه های امنیتی و نظامی، بسیج و سپاه و به پشتوانه رهبری و مردم بصیر در کمتر از ۷۲ ساعت این غائله خاموش و نقشه دشمنان نظام نقش بر آب شد.

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی به مصداق این آیات شریف همان مجاهدان فی سبیل الله هستند، زیرا در راه خدمت به مردم و تامین امنیت جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خدمتگزاری می کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، اضافه کرد: افزایش قیمت سوخت بهانه بود، زیرا این توطئه از قبل طراحی شده بود و فقط اجرای سهمیه بندی سوخت زمان آن را جلوتر انداخت.

وی به ضرورت حفظ هوشیاری و آمادگی در بین کارکنان ناجا تاکید کرد و گفت: با نگاهی تحلیلی به فتنه های اخیر در سال های ۷۸ و ۸۸ و سال های ۹۶ و ۹۸ مشخص می شود که دیگر فتنه ها هر ۱۰ سال تکرار نمی شوند، بلکه در آستانه انتخابات نیز ممکن است دشمن به فکر توطئه و فتنه دیگری باشد که نیاز است هوشیاری و آمادگی خود را در بالاترین سطح حفظ کنیم.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام والمسلمین"اسلام غلامی" تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین"حسین محبی"  به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.