ایرج ثقفی فرماندار شهرستان سراب روز چهارشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی سراب با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر مردم داری و مردم سالاری گفت: باید مسوولن ، مردم دار تا امید و غرور ملی در جامعه افزایش یابد .
وی با اشاره به شعار سال و رابطه مستقیم آن با حقوق شهروندی ادامه داد: برای رونق بخشی تولید لازم است حقوق شهروندی در بخش اقتصادی به درستی رعایت شود؛ زیرا حمایت از سرمایه گذاران، تشویق واحدهای تولیدی و استقبال مناسب از آنها از الزامات رعایت حقوق شهروندی است.
ثقفی با اشاره به بحث عفاف و حجاب گفت: عفاف و حجاب فقط مختص بانوان نیست، بلکه عفت و حرمت از طرف مردان نیز باید به درستی رعایت شود زیرا پوشش، تکریم و برخورد با ارباب رجوع، رعایت آموزه های اخلاقی باید همه جانبه باشد.
رئیس ستاد حقوق شهروندی شهرستان سراب افزود: دسترسی مستمر شهروندان به امکانات باید به صورت عادلانه باشد و فرصت های موجود در جامعه به صورت مساوی تقسیم شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امسال، سال انتخابات است و تلاش استکبار جهانی ممانعت از حضور مردم در انتخابات است؛ گفت: در مقابل مسوولان و کارکنان دولت باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را با عملکرد و کارکرد خود و ایجاد امید در جامعه فراهم کنند.
فرماندار سراب بازرسی مرتب از نحوه عملکرد ادارات و ارسال به موقع گزارش ها و اقدامات در حوزه های حقوق شهروندی و عفاف و حجاب را خواستار شد.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.