فرماندار شبستر خواستار برخورد قانونی و قاطع با گرانفروشان و بر هم زنندگان نظم اقتصادی شد.     
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حسن مستفید در جلسه تنظیم بازار خاطرنشان کرد: یکی از دلایل افزایش قیمت در شهرستان، احتکار مواد غذایی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در انبارها و خانه ها توسط عده ای سودجو می باشد و باید با این پدیده شوم و نا امید کننده برخورد شود.    
وی افزود: گرانفروشی در شبستر بیداد می کند و قیمت اجناس در این شهرستان چند برابر  سایر شهرهای همجوار است و باید این وضعیت با دخالت ادارات مربوطه به پایان برسد و با متخلفان برخورد جدی شود.
معاون برنامه ریزی فرماندار شبستر نیز در این جلسه گفت: اتاق اصناف علاوه بر اینکه باید به وظایف قانونی خود عمل کند؛ با کمک تعزیرات و بازرسان کمیسیون نظارت، همکاری با اتحادیه های صنفی را در دستور کار قرار دهد.   
عبدالهی اضافه کرد: مصوباتی از قبیل پیگیری کمبود لاستیک، تشکیل گشت های مشترک با محوریت جلوگیری از عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی، نظارت بیشتر بر قیمت انواع گوشت و چندین مورد دیگر که در جلسه قبلی عنوان شده بود، اجرایی شد.     
وی با تاکید بر اینکه قیمت انواع نان باید در معرض دید عموم قرار گیرد؛ اضافه کرد: عرضه نان باید به صورت دانه ای و کیلویی در نانوایی ها انجام گیرد در غیر اینصورت با متخلفان برخورد خواهد شد.     
وی یادآور شد: متاسفانه نمایندگی های فروش لاستیک در شبستر تعطیل شده و اقدام به عرضه لاستیک نمی کنند و این مسئله مشکلاتی را برای شهروندان و پایانه ها به وجود آورده و باید توسط متولیان امر رفع  شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.