قربانعلی اسدی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این لوازم در دو مرحله و در راستای شاداب سازی محیط مدارس اهدا شده است.
وی اضافه کرد: در مرحله نخست، 15 سری لوازم ورزشی شامل 14 میز پینگ پنگ، یک عدد فوتبال دستی، انواع توپ های ورزشی، راکت های تنیس، شطرنج، دارت و سایر لوازم ورزشی به ارزش 50 میلیون تومان در بین 15 مدرسه شهری و روستایی شهرستان توزیع شد.
وی ادامه داد: در مرحله دوم 15 عدد میز پینگ پنگ پایه چرخدار، 2 عدد مینی فوتبال دستی، انواع توپ های ورزشی، شطرنج، راکت های تنیس و دارت به ارزش 50 میلیون تومان در 15 مدرسه دیگر شهرستان توزیع شد.
اسدی افزود: توجه به ورزش مدارس می تواند در رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه موثر باشد.
وی با تقدیر از این اقدام موسسه آبادسازان تهران در کمک به مدارس گفت: تربیت بدنی و ورزش یک رویکرد اجتماعی خاص است که با توسعه و گسترش آن در جامعه و به خصوص مدارس، روابط اجتماعی افراد مستحکم تر و سلامت جسم و روح و شادابی آنها تضمین می شود.
وی اظهار داشت: ورزش می تواند زمینه رشد، نشاط و پویایی جامعه را به همراه داشته باشد اگر بخواهیم مسیر دانش آموزان را در راستای ارزش های دینی و اخلاقی سوق دهیم باید به زمینه گسترش حوزه ورزش دانش آموزی بیشتر توجه کنیم.
بیش از 6 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان چاراویماق در حال تحصیل هستند.
شهرستان چاراویماق دارای 2 بخش به نام‌ های مرکزی شامل دهستان‌ های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب ‌غربی، ورقه و قوری‌ چای شرقی و شادیان شامل دهستان‌ های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب‌ شرقی، یک نقطه شهری به نام قره‌آغاج و 248 آبادی است.
این شهرستان با حدود 31 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.