فرماندار هشترود از ایجاد بازارچه دائمی مواد خوراکی تولیده شده در این منطقه خبرداد و افزود: محصولاتی که در این بازارچه به فروش خواهد رفت باید ارگانیک بوده و تولید هشترود و روستاهای آن باشد.    
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، امین امینیان در جلسه هماهنگی ایجاد بازارچه دائمی در هشترود خاطرنشان کرد: رویکرد این بازارچه باید در حول محور گردشگری باشد تا با باز شدن پای گردشگران و مسافران به هشترود، اقتصاد منطقه رونق بگیرد.     
وی اظهارکرد: با ایجاد این بازارچه، زنجیره تولید در هشترود تقویت شده و عرضه بهبود پیدا می کند و توان خرید مردم بالا می رود.    
رئیس شورای شهر هشترود نیز در این جلسه گفت: استفاده از امکانات منطقه در جهت راه اندازی بازارچه دائمی و شناسایی تولید کننده های بومی مواد خوراکی و لبنی یک ضرورت است.    
یوسف ایل غمی با بیان اینکه رونق هسته‌های کوچک اقتصادی با ایجاد بازارچه دائمی امکان پذیر است، یاد آور شد: کلیه روستا نشینان در ایجاد این بازارچه سهیم می‌شوند تا مردم شهر و سایرین بتوانند از محصولات سالم و بهداشتی آنها بهره مند شوند.     
وی اضافه کرد: هدف از ایجاد بازارچه دائمی در هشترود مطرح کردن این منطقه به عنوان تولید کننده خاص و شناساندن بیشتر هشترود به سایر هموطنان با محصولات ارگانیک می باشد.   
وی گفت: در کنار بازارچه دائمی، امکانات تفریحی نیز دایر می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.