به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی افزود: این جنگ فراگیر و دارای ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و امنیتی است.
وی با بیان اینکه عوامل خاص این جنگ جدید را هدایت می کنند، اظهار داشت: گروه اقدام علیه جمهوری اسلامی وزارت خارجه آمریکا و اتاق جنگ صهیونیست ها است.
امام جمعه تبریز یادآوری کرد: صهیونیست ها از طراحان اصلی این جنگ بوده و با حمایت بازیگران مختلفی این جنگ هدایت، اداره و طراحی می شود و نقش عربستان از همه پررنگ تر است.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: این جنگ با تحریک قومیت ها در جمهوری اسلامی ایران و فشار همه جانبه بر مردم با هدف ناهمسازی در داخل کشور و فشار همه جانبه در راستای ایجاد اغتشاشات داخلی و نارضایتی های عمومی در سطح وسیع هدایت می شود.
وی گفت: این جنگ با هدایت عوامل اجرایی خاص در داخل و خارج از کشور، رنگ و بوی ناسیونالیستی و با حمایت های مادی منافقان و سلطنت طلبان دنبال می شود.
رییس شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی اظهار داشت: یک بعد این جنگ در مسایل اقتصادی و ابعاد دیگر آن در راستای مسایل فرهنگی و ناهمسازی در کشور و تحریک قومیت ها است.
حجت الاسلام آل هاشم از جمله اقدام های دشمن در ابعاد اقتصادی را ارایه طرح های جدیدی مانند تحریم، به صفر رساندن صادرات نفت ایران و جنگ ارزی و پولی علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.
وی گفت: مسوولان به ویژه مدیران اقتصادی باید مردم را به سوی آرامش و امنیت دعوت و در این زمینه اقدام کنند.
امام جمعه تبریز یادآوری کرد: در زمان کنونی مردم در فشار هستند و نارضایتی هایی در این زمینه وجود دارد و وقتی به بازار و افراد مراجعه می کنیم این موضوع از صمیم دل لمس می شود.
حجت الاسلام آل هاشم خطاب به مسوولان افزود: به بیانات و هدایت های رهبری که در دیدارهای مختلف با مسوولان نظام به آن ها اشاره کرده اند، دقت و عمل کنید و روسای قوا نیز در جلسات خود تصمیم هایی به نفع مردم بگیرند.
وی همچنین از مسوولان ذیربط و هیات امنای مساجد خواست فکری به حال مساجد کنند و در مساجد را در نماز صبح و سایر اوقات باز بگذارند.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.