مسئول بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی از حضور ۴۰۹ نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی در طرح رزمایش محمد رسول الله خبر داد.
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد ایرجیان در برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: اعضای شرکت کننده در این طرح شامل ۲۶ متخصص، ۹۹ پزشک عمومی، ۱۴ دندانپزشک، پرستار، ماما، کارشناس بهداشت، متخصصان طب سنتی و روانشناسان بودند.
وی در ادامه تاکید کرد: جامعه پزشکی در طول سال‌های دفاع مقدس و اکنون نیز در محور مقاومت، دوشادوش رزمندگان اسلام در میدان‌های جهاد، حضور موثری داشته‌اند و با در دست داشتن سلاح خود و با امکانات کم به درمانگری در جبهه و پشت جبهه پرداخته و با تقدیم جانبازان و شهدا در کنار سایر خدمات بهداشتی و آموزشی، وفاداری جامعه پزشکی به آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران را نشان داده‌اند.
وی اضافه کرد: جامعه پزشکی هم اکنون نیز با حضور در محور مقاومت و با تقدیم چهار شهید اعم از یک پزشک، یک پرستار، تکنسین بیهوشی و اتاق عمل افتخار دیگری به افتخارات جامعه پزشکی اضافه کردند.
ایرجیان در ادامه با ارایه گزارشی اجمالی از فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی استان، تصریح کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در طول سال گذشته علاوه بر اجرای برنامه‌های عادی و ادواری، طرح شهید رهنمون را با هدف ارائه خدمات بهداشتی درمانی و محرومیت زدایی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهرستان تبریز و شهرستان‌های آذربایجان شرقی نیز اجرایی کرده است.
 ایرجیان در بخش دیگری از سخنانش بر نقش خدمات بسیج جامعه پزشکی در وضعیت اقتصادی کنونی، گرانی‌های شدید و فشارهای مالی تاکید کرد.
برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آمفی تئاتر دانشکده داروسازی با حضور بسیجیان و مسئولان برگزار و از فعالان بسیج جامعه پزشکی و طرح شهید رهنمون تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.