معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: در سال ۹۶ نسبت به ۹۵، ۱۶ درصد کاهش تلفات جانی در زمینه حوادث ترافیکی در سطح شهر داشتیم  و در شش‌ماهه‌ی اول سال ۹۷ نسبت به شش‌ماهه‌ی اول سال۹۶، شاهد کاهش مرگ و میر بودیم.
به گزارش ایسنا، منطقه‌ آذربایجان شرقی، مهدی یوسفی در جلسه‌ی شورای هماهنگی ترافیک شهرستان تبریز، بیان کرد: نتیجه‌ی گزارشات و عملکردها در بحث روان‌سازی ایمنی ترافیک باید در کاهش تصادفات منجر به فوت ارزیابی شود و اگر بخواهیم اقدامات انجام شده را با نتیجه‌ی حاصله مقایسه کنیم، مشاهده می‌شود با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، اقدامات اثربخشی داشتیم و امیدواریم در آینده میزان تلفات جانی به حداقل ممکن برسد.
وی با اشاره به اینکه در شش‌ماهه‌ی اول سال میزان سفر به بیشترین حد خود می‌رسد ادامه داد: این آمار در کنارهمه‌ی محدودیت‌های مالی که وجود دارد قابل تقدیر است.
وی افزود: قابل ذکر است که اقدامات مربوط به روان‌سازی ترافیک شهری بسیار هزینه‌بر است و اکنون همه‌ی هزینه‌ها توسط شهرداری پرداخت می‌شود اما طبق قانون جرایم باید هزینه‌ها از خزانه به شهرداری بازگردد که متاسفانه این مبلغ به طور کامل پرداخت نمی‌شود.
یوسفی در پایان اظهار کرد: چون سیستم عملکرد طوری است که با جان افراد درگیر است، نمی‌توان منتظر تامین منابع مالی شد و بعد دست به اقدام زد. 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.