به گزارش ایرنا، محمدرضا ساکت شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز با اشاره به اینکه با توجه به انتخاب تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، مسابقات و تورنمنت های ورزشی زیادی در این شهر برگزار شده است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد برگزاری بازی نهایی تورنمنت چهار جانبه فوتسال در تبریز بودیم که با قهرمانی تیم ایران خاتمه یافت.
دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران اظهارداشت: تبریز قبلا ظرفیت مدیریتی خودش را از طریق هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و دیگر مسوولان استانی و همچنین با حضور هواداران با فرهنگ، با شخصیت و ورزش دوست خود نشان داده است و بر این اساس فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته این مسابقات را در این شهر برگزار کند.
وی در خصوص برگزاری مستمر مسابقات فوتسال با حضور تیم های خارجی در کشور به ویژه تبریز اعلام کرد: ظرفیت خوبی در استان آذربایجان شرقی برای برگزاری مسابقات بین المللی وجود دارد.
وی در مورد حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتسال گفت: تلاش ما این است که با مسوولان سازمان صدا و سیما یک هماهنگی نزدیکی داشته باشیم و در این خصوص برنامه زمان بندی مسابقات فوتسال را هماهنگ کنیم.
ساکت گفت: فدراسیون در این باره پخش مستقیم اینترنتی را در دستور کار خود دارد.
تورنمنت چهار جانبه بین المللی فوتسال بین تیم های ایران، بلاروس، اوکراین و ژاپن به مناسبت تبریز 2018 از یکم تا چهارم مهر جاری در سالن ورزشی پورشریفی تبریز برگزار شد که با قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان خاتمه یافت.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.