سرهنگ پاسدار رضا سامی روز یکشنبه در مراسم آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی و اعزام گروه های جهادی مراغه افزود: این گروه های جهادی با رمز سپاهیان محمد رسول الله (ص) در مرحله اول با حضور در منطقه محروم همت (زینال آباد) مراغه خدمات ارائه می دهند.
وی ادامه داد: ارائه خدمات اجتماعی، بهداشتی، ویزیت رایگان، اجرای طرح های محرومیت زدایی از جمله اهداف این گروه های جهادی است که با حضور بسیجیان و ادارات بهزیستی، کمیته امداد، بسیج جامعه پزشکی و سایر نهادها در این مناطق انجام می شود.
وی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در شهرستان ها اضافه کرد: مرحله اول این رزمایش در قالب حضور گروه های جهادی در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم در حال اجراست.
وی گفت: در مرحله دوم این رزمایش نیز گردان های بسیج در قالب پیاده روی در روزهای 22 و 23 شهریور امسال به اجرای رزمایش بیت المقدس در اردوگاه امام علی (ع) خواهند پرداخت.
وی افزود: در مرحله سوم نیز گردان های بسیج بیت المقدس، امام علی (ع)، امام حسین (ع) و کوثر در همایش و تجمع بزرگ 30 هزار نفری بسجیان استان در هفته دفاع مقدس حضور خواهند یافت.
وی با تاکید بر احیا روحیه و تفکر بسیجی در بین مسئولان به عنوان راهگشای مشکلات جامعه ادامه داد: تفکر انقلابی، جهادی و بسیجی زمینه ساز پیروزی ملت بزرگ ایران در جنگ اقتصادی و نرم دشمن علیه کشورمان خواهد بود.
وی اضافه کرد: آحاد مردم و مسئولان با بهره گیری از روحیه بسیجی وار و با تکیه بر رهنمودهای رهبری می توانند بر مشکلات اقتصادی کنونی جامعه فائق آیند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.