میرفخرایی در گفت و گو با جِی پلاس مطرح کرد؛

دلواپس والیبال ایران هستم!

کارشناس والیبال ایران گفت: میلاد تقوی از خانواده والیبال نیست و وقتی فردی از این بدنه نباشد باید از اشخاصی که به آنها اعتقاد دارد استفاده کند.

لینک کوتاه کپی شد

ناصر میرفخرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص قطع همکاری خود با فدراسیون والیبال گفت: زمانی که داورزنی رئیس فدراسیون بود ما هم می‌آمدیم اما از زمان انتخاب میلاد تقوی به عنوان ریاست جدید هیچ صحبتی با یکدیگر نداشتیم شاید هم او بخواهد از نیروهای جدید، بهتر و همین افرادی که به فدراسیون می‌آیند استفاده کند بنابراین نه با تقوی و نه با مرادی صحبتی نداشتم.  من به مرادی هم گفتم که اگر جای شما بودم استعفاء می‌دادم اما وقتی پشت میز می‌نشینند تغییر می‌کنند. شنیدم رئیس فدراسیون گفته کمیته فنی نمی‌خواهم و آخرین جلسه  ما هم که اسفند ماه بود.

میرفخرایی افزود: در تمام جلسات معتقد بودیم شانس ما برای کسب سهمیه المپیک کم است و تیم‌های دیگر شرایط بهتری دارند اما همیشه این صحبت بود تیم ملی به شرایط و حال و هوای سه سال گذشته بازگردد که از پیش بازنده نباشد. در گذشته مدام جلسات کمیته فنی برگزار می‌شد و تا قبل از انتخابات همین اعضای کمیته در مورد کادر فنی صحبت می‌کردند.

کارشناس والیبال ایران با اشاره به صحبت‌های خود در نامه قطع همکاری با فدراسیون گفت: من در یک نامه گفتم فکر می‌کنم افرادی که دارای سابقه هستند و خانواده والیبال به آنها اعتماد دارد از بدنه فدراسیون جدا می‌شوند و معتقد بودم این شیوه مدیریت درست نیست چون همیشه احترام هر جامعه‌ای به بزرگان  و کارشناسان آن است. وحید مرادی از شنا آمده و در مورد والیبال صحبت می‌کند و تقوی هم همین طور از والیبال نیست. ای کاش آقایانی که از این بدنه نیستند یک کمیته فنی از هر شخصی  که به آن  اعتقاد دارند تشکیل می‌دادند چون بالاخره فدراسیون باید به چند نفر اعتماد کند.

ناصر میرفخرایی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد:  در زمان داورزنی افرادی در فدراسیون حضور داشتند که صاحب نظر بودند اما اکنون چنین خبری نیست. خود میلاد تقوی می‌داند فدراسیون والیبال جای بزرگی است و ما جزو فدراسیون‌های موفق بودیم و‌ گردش مالی‌مان حداقل با ۴۵ فدراسیون فرق می‌کند بنابراین وقتی فردی خودش از این بدنه نباشد نیاز است از اشخاصی که  به آنها اعتقاد دارد استفاده کند. من واقعا خیلی دلواپس والیبال هستم و همیشه برای منافع این رشته صحبت کردم.

دیدگاه تان را بنویسید